29 Ocak 2016

Çocuklar boyar da büyükler boyayamaz mı?

Annişkom Allah ömür versin 73 yaşında ve tam bir bulmaca canavarı.
Bayılıyor Çengel bulmacalara.. Evde görseniz yığınla Bulmaca var.
Biraz daha farklı eğlencelerle de uğraşsın istiyorum ...
Rahatsızlığından dolayı pek dışarı çıkamıyor.
O yüzden bende onun için güzel vakit geçirmesi adına yeni aramalar içerisine girdim. İstiyorum ki daha renkli , capcanlı ve de güzel aktiviteler yapsın. Sanıyorum buldum da :) 
Bir arkadaşımla sohbet ederken anneannesi için Boyama Kitabı aldığını söyledi. Ben de açıkçası ilk duyduğumda farklı bir tepki verdim. Gülme ve şaşkınlık arasında gittim geldim. Ayıp olacak diye... Neyse nasıl bir şey?  nerden aldın?  diye sorduğumda internetten aldığını söyledi. Üstelik boyaları da aynı yerden almış. Bende annişkom için sipariş verdim.

Ürünleri buradan buldum .....Fakat burası dağıtıcı firma olduğu için tedarik olmuyor.... Mal verdikleri kırtasiyelerden alabilirsiniz....Bilginiz olsun istedim...
Monami Türkiye'nin fotoğrafı.
Ürünler gelince sizinle tekrar paylaşacağım hatta annem boyarken ve de bittiğinde resimleri de paylaşıp, anneciğimin yorumlarını da ekliyor olacağım....
ayyyy çokk şahaneee :))))