18 Aralık 2013

TABLOSEPETİM ile 1 Şanslı İzleyicimize kendi yaratacağı tablo hediye........


Her eve sanat...



Tablo Sepetim müşterilerinin sanata olan farkındalığını artırmayı hedefleyen bir tablosepetim kuruluşudur. Tablo sepetim ürünlerini alıcıya bir adım daha yaklaştıran galerimiz hem sanatsal beğeninize hem de Eskişehir anılarınızı sevdiklerinizle paylaşmanıza fırsat verecek görselleriyle kaliteyi duvarlarınıza taşımaktadır. Yaşam alanlarınızı kendi dekoratif zevklerinize göre canlandırmanıza fırsat tanır. Doğa şehir manzaralarından dünyaca ünlü sanatçıların klasik eserlerine dilediğiniz kategorideki görseli tablo olarak duvarınıza asabilirsiniz. Tablo sepetim kuruluşunun tecrübe ve becerilerini nezih bir ortamda ve formatta hizmetinize sunan galerimizde öncelik siz ve memnuniyetinizdir. Galerimizin yegane kurumsal amacı müşterinin kendi seçimlerini, sanatsal tavrını en özgür ve çarpıcı renk kombinasyonuyla memnuniyetinize sunmaktır. Sanata en kolay ve en uygun haliyle ulaşabileceğiniz tek nokta; Tablo Sepetim'dir.


 Tablolarımız;400 gr/m2 Pamuklu Cotton Canvas üzerine HP DesignJet Series Digital Baskı makinesi ile 2400 dpi baskı kalitesi.
Pink RosesColor Birds
 100 yıl solmayan canlı renkler ile duvarınıza sanatı yansıtın. Tüm ürünlerimiz 3 cm x 4 cm Özel fırınlanmış
Atatürk IV
 kasnaklara gerilerek el işçiliği ile evinizi ve iş yerinizi süslüyor. Baskılarımız İç Mekan Baskı Boyaları Kullanılarak
Plum and Blackberry
 Hazırlanmaktadır. Hiç bir Kanserojen ve Alerjik yan etkisi Bulunmamaktadır.
Darbeye dayanıklı özel ambalajı ile kargolanmaktadır.
Takipçilerimden 1 kişiye Kendi Tasarlayacağı Tabloyu Hediye ediyoruz


KATILIM ŞARTLARIMIZ
* Bloğumu takibe almanız
* https://www.facebook.com/#!/pages/Tablo-Sepetim/130510270359574 sayfasını beğenip;profilinizde 1 ürün paylaşmanız
*Kampanyamızı facebook ve varsa bloglarınızda duyurmanız
*Değerli yorumlarınızı linkleri ile birlikte bekliyorum
*Kargo çok değerli firmamıza aittir

Herkese bol şans

SON KATILIM 18/01/2013