18 Aralık 2013

Q&R Cosmetics den 3 Şanslı Takipçimize süpriz hediyeler......

Güzel bayanlar sizlere sesleniyorum beni duyuyor musunuz? Diyorum ki Selülitten korkmayın, Kuru ve Cansız saçlardan korkmayın......
 
QR
Selülit korkulu rüyanız olmaktan çıksın artık ben kullandım...Faydasını gördüm.. Biraz zaman aldı ama olsun...sonuç güzel olunca katlanması da güzel oluyor...Size de tavsiye ediyorum... 
http://www.elzkozmetik.com bu siteyi mutlaka inceleyin...Mutlaka size göre de ürünler vardır....
Haydi biraz firmamızı tanıyalım:

 
Q&R Cosmetics - Eyüp, İstanbul

Vizyonumuz

Tüketicilerimizi, müşterilerimizi ve çalışanlarımızı her zaman memnun eden ve yüzünü güldüren lider bir kozmetik şirketi olmak.

Misyonumuz

Elz Kozmetik olarak dikey entegrasyon ve diğer kilit değerdeki destekleyici iş alanlarında önemli yatırımlar yapan, uluslararası ve lider bir Türk Kozmetik şirketi olarak tanınacağız. Tüketicilere uygun fiyatlarla kolayca ulaşabilecekleri yüksek kalitede ürünler sunarken sınıfının en iyi ürünleri sağlayıp müşterilerle güçlü ortaklıklar kuracağız. Sürdürülebilir ve istikrarlı kazançlar sağlarken çalışanlarımızın ve tüketicilerimizin sağlığına itibar edeceğiz, kurumsal sosyal sorumluluk yükümlülüklerimizi yerine getiren ve çevreye saygılı bir şirket olarak faaliyet göstereceğiz.
 
 Ürünlerimiz
Argan ŞampuanıSaç Artışı Destekleyici ŞampuanPeptide Şampuan
 
Peptide ŞampuanPeptide ŞampuanPeptide ŞampuanKırışıklık Önleyici KremGözaltı Kremiİnci KremiGüneş Koruma KremiAyak Bakım KremiTüy Azaltıcı Bitkisel KremPapatya Kremi
 
 VEEEE GELELİM HEDİYELERİMİZE 
2 TAKİPÇİME
SLİMM&CELL ANTİ SELÜLİT KREMİ (KAFEİNSİZ FORMÜL)
 
1 TAKİPÇİME DE
Q&R HYDRO BALU-MALUS DOMESTİCA ŞAMPUANI
 
Hydro Balu & Malus Domestica Bakım Şampuanı
Cansız ve mat saçlar için hazırlanmış, Q&R Balu & Malus Domestica şampuanı hidro-balu ve insan saç hücreleri ile en iyi uyumu gösteren bitkisel kök hücreye sahip olan malus domestica içermektedir. Tamamen doğal bir ürün olan Hidro-Balu bitki ekstresi, proteinlerin yapı taşları amino asitler bakımından oldukça zengindir. Saç dökülmesinin azalmasına ve durmasına, ince ve zayıf saç tellerinin beslenmesine ve yeni saç oluşumuna yardımcı olur.
 
KATILIM ŞARTLARIMIZ
* Bloğumun izleyicisi olmanız
* https://www.facebook.com/#!/QRCosmetics/info Facebook sayfasını beğeniyoruz
* Facebook profilimize en az 2 ürün paylaşıyoruz
*Değerli yorumlarınızı linkleri ile birlikte bekliyorum
*Kargo çok değerli firmamıza aittir.
 
SON KATILIM 18/01/2013